1.6.09

Tots els camins hi porten....

Aquests dies, Roma ha estat als ulls del món, més que mai.... El futbol n'ha tingut la culpa, la famosa "Champions".... Els culés estem d'enhorabona, això si.... Paralitzar unes hores ciutats senceres no deu ser senzill.... Fer turisme futbolero, quines coses! Anar a l'antiga capital de l'Imperi Romà per veure a 22 homes en calces curtes (paraules de la yaya Adela) al darrera una pilota.... no sé què dir-te.... En conec d'una, que també hi va anar i davant del Coliseum, el monument més visitat d'Itàlia, diuen, doncs allà s'hi va quedar, on està presa aquesta foto.... Són necessàries algunes coses? Em vaig meravellar d'estar-m'hi al davant , però no em va caldre entrar-hi per admirar-lo totalment.... En fi, que no sé si m'he explicat, però, Barça gràcies.... A Rómulo i Remo també, només faltaria....
___________________________________________________
Estos días, Roma ha estado a los ojos del mundo, más que nunca.... El fútbol ha tenido la culpa, la famosa "Champions".... Los culés estamos de enhorabuena, eso sí.... Paralizar unas horas ciudades enteras no tiene que ser sencillo.... Hacer turismo futbolero, qué cosas! Ir a la antigua capital del Imperio Romano para ver a 22 hombres en calzones cortos (palabras de la yaya Adela) tras un balón.... no sé qué decirte.... Conozco a una, que también fue y delante del Coliseum, el monumento más visitado de Italia, dicen, pues ahí se quedó, donde está tomada esta foto.... Son necesarias algunas cosas? Me maravillé de estar ahí delante, pero no me hizo falta entrar para admirarlo totalmente.... En fin, que no sé si me he explicado, pero, Barça gracias.... A Rómulo y Remo también, sólo faltaría....

2 comentaris:

Imogen ha dit...

Roma és necessaria, sens dubte. Una de les meves asignatures pendents.
M'encanta la foto
Que comencis bé la setmana!!!

Imogen ha dit...

Apa, ja tens canço ;)
Prova a llegir-te el llibre, ja veuràs com al final l'acabes comentant amb la teva filla. Se'ls ha llegit tots quatre??
M'alegra saber que ja no hi ha tempesta, ara només sol eh???
Bye!