5.6.09

Princeseta....

A tu i per tu, per ser com ets,
cada dia més i més el meu tot,
per sempre....
Tu ets jo, i jo sóc tu,
i així serà,
per sempre....
Mira't als meus ulls,
- que són teus -
i veuràs com i quant t'estimo....
Agafa la meva mà,
la tindré a prop de la teva si et cal....
Deixa'm sentir una altra vegada
el teu dolç petó a la galta....
I de fons, com la millor cançó,
el so d'una rialla clara....
------
No oblidis mai, mai,
que t'estimo fins a dalt del cel
i més amunt de les estrelles....
(Princeseta meva, gràcies per existir i ser meva.... jo, sempre teva)

9 comentaris:

LA TEVA PRINCESETA ha dit...

T'ESTIMO MÉS QUE A NINGÚ EN AQUEST MÓN...
PER SEMPRE MÉS...LA TEVA PRINCESETA...

Cris (V/N) ha dit...

nena, tens un mocador??? ains.... Qualsevol cosa, xiula'm, eh? :)

DooMMasteR ha dit...

Molt guapa la princeseta i molt guapo el retrat! ;-)

Petons a les dues!

Naia ha dit...

Ains,sera de lo que mas me ha costado entender y aun asi.....no lo entendi todo,pero un beso para ti y para esa princesa que sera igual que su madre:)

Cris (V/N) ha dit...

*DooM... moltes gràcies :)
*Naia, gracias por el esfuerzo, en breve pondré un pequeño traductor, pero lo haces muy bien, en serio que valoro de donde eres y que me sigas es un honor para mí.... Besos preciosa!

Josep ha dit...

És ta filla?

Cris (V/N) ha dit...

Doncs si, Josep, una noieta de quasi 13 anys!! (ainsssss, com passa el temps .... ) Benvingut, per cert, i gràcies pels comentaris, que no t'ho havia dit :)

Anònim ha dit...

Una foto preciosa y en ella se ve algo que has hecho mejor que la foto. Besos para las dos...!

Cris (V/N) ha dit...

*Anònim: Gràcies.... saludos cordiales :)